Sebab apa ye sorang suami tak pernah nak letak profile pic gambar anak atau isteri kat whatsapp, FB atau social media






Assalam. Saya nak tanya warga KRT sekalian.. Sebab apa ye sorang suami tak pernah nak letak profile pic gambar anak atau isteri kat whatsapp, FB atau social media yang lain.. 


Suami saya sejak kahwin dah 3 tahun.. tak pernah langsung letak gambar kami..

saya ok lagi dia x letak gambar saya.. saya faham.. tapi anak pun dia x pernah.. Gambar dia je.. dia saje nak mgaku single ke apa?? profile pic dia pulak setahun sekali je bertukar.. 

saya tau ni isu remeh.. tapi saya terasa hati sangat... Dah la nafkah zahir dan batin pun jarang nak bagi.. 

Kami PJJ.. Balik tengok anak pun jarang2.. 6 minggu sekali je balik. Call pun jarang skali.. mesej ada la seminggu 2x je. Tu pun just tanya khabar.. Padahal dekat je.. kalau sikap suami yang macam ni dia memang x sayang atau xde perasaan pada saya kan?

 Kami sebelum kahwin x bercinta. Just kawan je.. Hmm.. kadang saya menyesal pulak.. betul la kata orang.. kalau kita nak kahwin pilih la lelaki yang sayang kita lebih daripada kita sayang atau cinta kat dia.. apa pandangan semua? saya nak tau pandangan daripada perspektif sorang lelaki.. kenapa?

Tidak ada komentar:

Diberdayakan oleh Blogger.