saya sayang sangat suami dan madu tapi tak sanggup tiap malam saya jadi mangsa rakusnya




Assalamualaikum admin...
Tolong hide kan profile saya ...di sini saya ada nak mintak pendapat warga krt...saya adalah isteri ke dua..



.saya berkahwin dengan suami keizinan isteri pertama ...perkahwinan saya dah jalan setahun..hubungan saya dengan madu saya tak berapa baik...saya agak malu menceritakan aib rumahtangga kami...

tapi saya buntu dan tertekan bila saya pendam...

suami saya seorang yang kuat s*x boleh di kata di luar tabii..yang buat saya tertekan isteri yang pertama dia asik suruh dengan saya je..dia alasan sakit lah ini lah itulah...

saya nak cari kan lagi isteri ke tiga untuk suami saya..tapi isteri pertama tak izinkan dan tak terima cadangan saya..apa yang harus saya lakukan...saya sayang kan suami saya...tapi saya juga tak sanggup rasanya dengan keadaan ni...
Sekian terimakasih

Tidak ada komentar:

Diberdayakan oleh Blogger.