saya mengandung anak luar nikah tapi saya taktahu menahu nama sebenarnya dan tempat tinggal lelaki yang mandulkan saya




tolong hide kan saya


umur saya 23tahun dan ada seorang anak bsama dengan 1 laki brusia 37tahun yang sudah ada isteri, masa saya usia 20tahun saya ada cakap dengan dia melalui email yang saya prgnant anak dia, tiba2 dia lari tak mau tanggungjawab, bila anak saya sudah brusia 4 bulan, dia datang balik cari saya, kami hanya bhubung melalui emali saja, 

saya tidak tahu nama sebenar dia, tak tahu nombor hp dia, tak tahu rumah dia, saya hanya kenal dia dengan nama palsu yang dia bagi jer, lepas anak saya brusia 4bulan dia datang cari saya, dia nak sngat jumpa baby yang saya lahir tu, dia bagi duit, beli pakaian, susu, brapa bulan kmudian dia lari lagi, hampir 2tahun tiada khbar dari dia, dah 2tahun dia tiba2 datang balik cari saya melalui facebook, dia cari kami balik sbb alasan nye dia risau dan tak dapat lupa anak saya, skg anak saya dah 3tahun, dia kata dia myesal sbb dah buat saya prgnant dan patut dia tanggungjawab, dia janji dia takkan lari lagi,tapi dia ada isteri yang sah,

 dia slalu cari masa yang sesuai untuk bsama saya dan anak, saya rasa bsalah sebab ganggu suami org, kalau dia ajak pi makan luar or shopping memang saya tolak sbab saya tak mahu org tgk, saya tak nak rumah tangga dia rosak gara2 saya, jadi saya hormat dia, sehingga sekarang saya tak tahu dia tinggal dimana, nama sebenar dia.. cuma malam saja akan bertemu dengan dia, apa yg patut saya buat??? adakah saya yang salah? sebab ganggu suami org?? 

ptama kali kami kenal dia tak kata pun dia ada isteri, so salah dia kan??? or salah saya? saya dengan dia belum khwin lagi, dia taknak khwin dengan saya krana dia ada istri, dia hanya anggap saya perenpuan sinpanan dia, wlaupun dia macam ini, dia sangat ambil berat terhadap anak dia.

krt
 

Tidak ada komentar:

Diberdayakan oleh Blogger.