SAYA KELIRU dah 3 tahun berkahwin dengan suami mualaf tapi ibu mentua saya tak tahu menahu tentang isu ni






hi warga krt, nak tnya sikit boleh..saya dengan husband dah kahwin dekat 3tahun dah dan ada anak 1..saya dan husband ni brbeza bangsa dan agama.. 

husband saya baik orangnya semua pun ok je..tapi 1 yang saya xfaham dengan husband saya ni..dari kahwin sampai sekarang husband xnak bagitahu ibubapa dia pun pasal saya dan anak dia..

sebenarnya cam ni ceritanya, dulu waktu husband dengan tunang saya dia seorang2 datang..dia cal mamy dia yang dia nak kahwin tapi mamy dia marah dia cakap xpayah kahwin..almaklumlah husband dulu ada tunang meninggal waktu nak dekat kahwin.

.terus husband wat keputusan nekad nak kahwin juga so kitaorang pun kahwinlah..family saya ingat ibubapa dia tahu yang dia kahwin..dia cakap kat family saya yang parent dia xdapat datang wedding kitaorang..hanya kazen dia saja yang datang..tu pun xseorang pun orang tua..semua muda2..

sampai sekarang husband masih xterus terang dengan parents dia yang dia dah ada anak seorang..saya pernah tanya juga kenapa xnak kenalkan saya dengan parents dia tapi dia diam je..then saya tanya lagi sampai dia jawab u dont know my parents..saya sentap terus diam..

xtahulah sampai bila husband nak berdiam je ni..apa yang patut saya buat ye?sy berdoa hari2 untuk buka pintu hati husband.saya pendam semua ni dah lama..

sedih dan geram pun ada juga tapi xpelah mungkin tuhan akan tunjuk kat parent dia suatu hari nanti..jangan kecam saya ye..tq admin dan warga krt sudi baca cerita saya..

Tidak ada komentar:

Diberdayakan oleh Blogger.