RAPUH RUMAHTANGGA- suami melafazkan talak kepada saya kerana saya mengambil.dompet dan telefon nya






salam admin tolong hide profile saya....saya adalah seoranng isteri yang mempunyai 2 orang anak.....saya bekerja sama tempat kerja dengan suami saya....nak dijadikan cerita kami tinggal di rumah mentua sejak hari kami berkahwin lagi....kami berkahwin pada tahun 2012 hingga 2016....saya tolak ditalak kan pada bln 5 lagi....


.sy ditalak disebabkan suami melafazkan talak kepada saya kerana saya mengambil.dompet dan telefon nya.saya berbuat begitu kerana x mahu dia keluar dari umah semasa kami bergaduh.....sekarang saya masih dalam eddah....puas saya memujuk suami kembali rujuk kepada saya tapi bermacam2 alasan yang diberikan nye....untuk pengetahuan semue suami saya pernah berlaku curang semasa saya hamil anak ke dua..


ketika itu saya tinggal dengan keluarga saya kerana x tahan dengan karenah ibu mentua saya....untuk pengetahuan semue ketika saya mengetahui tetang kecurangan suami saya  ada mengadu kepada ibu mentua saya tapi dia.hanya becakap padan muka ko.....biar la anak aku nak ada perempuan mane pun....lagi bagus dia cari perempuan lain....sedih x sedih saya masa tue.....

suami.saya nie kira nya anak mak....apa mak dia cakap semue dia percaye.....apa yang saya bagitahu mak dia cakap pada saya maki saya semue dia x percaye.....pada akhirnye saya memaafkan kecurangan nya itu....untuk pengetahuan semue.perempuan itu adalah isteri owang dan mempunyai 5 owang anak....umur 43 tahun....suami saya mengaku dia tidak lagi mempunyai hubungan dengan perempuan tue.....pada bln 5 tahun ini saya menjumpai no perempuan itu dalam hp nye.saya terus bertanye dia hanya cakap mungkin sebelum ini dia lupe untuk delete no itu....

.saya percaye lagi... bile sekarang saya dah diceraikan sebab kan ambik hp dan beg duit mak bapak dia ungkit macam2...cakap saya nie kurang ajar la.saya kalau boleh memang xnak kembali pada dia tapi bile memikirkan dua owang anak saya yang masih kecil rasa nye saya sanggup mengalah....tapi mak mentua dan bapak mentua saya terus provok saya boleh ke saya berubah boleh ke saya dengar arahan boleh ke tue boleh ke nie....saya memang sayang suami saya tapi perangai dia anak mak saya memang x tahan....saya ada panas baran sikit suke melenting....

siapa yang pernah melalui nya tentu akan faham....bukan saya x pernah merayu untuk duduk menyewa tapi suami saya xnak....berbagai alasan.....tolong la bagi pendapat apa yang patut saya buat sekarang....eddah saya sudah sampai penghujung....saya benar2 sayangkan suami dan anak kami....terima kasih

Tidak ada komentar:

Diberdayakan oleh Blogger.