Masuk ni dengan tunang saye dah 4orang dah. Yang 3 orang sebelum ni x jadi ...




Assalamualaikum. Warga krt sekalian disini saya nak luahkan masalah saya, dan minta pendapat warga krt. Saya ade masalah dengan tunang saya. Saya dengan dia duk jauh saya di utara dia dan selatan. Masalahnya adalah kami terkena buatan orang, ade orang nak kami berpisah. Tunang saya ni ada la rupa jugak, sekarang bisnes dia pun tengah maju jadi memang ramai la perempuan nak dekat dengan die. 


Dulu die ok je dengan saye, sekarang ni kalau salah sikit je terus nak marah2 dan ugut nak putus. kaLau saye tanye soal kahwin je, die terus angin dan marah2 cakap saye pakse die dan tuduh2 saya, kata saya anggap die main2 dan anggap die x serius dengan hubungan ksmi. Kadang die terus je angin dengan saye tanpa ade sebab ape2. Ada je yang x kena die nampak kat saya. Asyik nak cari salah saye. Saya rase xsedap hati dan tanye orang yang pandai agama dan suruh tengok nape die dah berubah cam tu. Rupenye kami terkena buatan orang, orang nak pisahkan kami.

 Yang sebelah die, ade orang wat untuk pisahkan kami bagi die panas hati dengan saye. lePas tu yang sebelah saya ni, dah ade orang wat lama dah, asal ade yang nak dekat nak kahwin je mesti x jadi. Orang wat bagi laki yang nak kahwin dengan saye jadi psnas hati dengan saye kadang xde mssalah pun nsk panas dan marah2. Masuk ni dengan tunang saye dah 4orang dah. Yang 3 orang sebelum ni x jadi. 


Saye dah x larat dah cam ni, umur pun dah nak dekat 30 dah. Orang sekeliling asyik tanye bila nak kahwin, hati ni rasa sedih sangat2. Bukan x nak kahwin tapi asyik xjadi je sebab buatan orang. Tolong lah bantu saya apa yang patut saya wat. Dia pulak jauh dari saya saya risau kalau die xnak terus kat saya, saya sayang ksn dia dan hubungan kami. Kalau ada ustaz dan doa ape2 untuk saya amalkan boleh letak dikomen ya.


 Nanti saya ambil. Saya duduk area utara malaysia. Tq pembaca krt. Harap ada yang sudi bagi komen.


krt

2 komentar:

  1. Mau bermain Domino dan Poker yang aman dan terpercaya!!
    Kini kami hadir untuk anda, ayoo bergabung bersama kami di www,ajoqq,com, agen judi online teraman dan terpercaya Se-Indonesia.
    NO ROBOT, NO ADMIN, 100% PLAYER VS PLAYER
    6 game dalam 1 ID ( Poker, Domino99, Capsa Susun, BandarQ, AduQ, Bandar Poker )
    Pin BB: 58cd.292c

    BalasHapus
  2. Rekomendasi Situs Situs Terbaik dan Ternama dengan Hasil Winrate Teringgi Terbaik Di Indonesia.
    Klik Disini : MejaQQ
    Klik Disini : Raja BandarQ
    Klik Disini : BandarQQ
    Klik Disini : BandarQ Online

    BalasHapus

Diberdayakan oleh Blogger.