Kes ni excident langgar lari..kecederaan abang teruk..pendarahan kat kepala..mata buta sebelah kiri, dan peha kanan patah.


"‪#‎Pengorbanan‬ dan tanggungjawap sebagai seorang ‪#‎Isteri‬...‪#‎ibu‬... dan sebagai seorang ‪#‎anak‬ dalam satu masa ketika menghadapi Ujian dari Allah bukan lah satu perkara yg mudah.... 


Tetapi...bila kita menerima ujian drNya penuh dgn kesabaran...tabah...dan redha. 


In sya Allah....Allah akan permudahkan. Dan hikmahnya sangat besar....
Begitulah yg dihadapi oleh puan Rahayu Juhan. Tanpa kita sedar...setahun telah berlalu peristiwa hitam yg dialaminya....

‪#‎Menurut‬ Puan Rahayu....
"Abg excident lg 2hr nk raya thn lps..15/7/2015...mase tu dia on the way balik dr keje...

Kes ni excident langgar lari..kecederaan abang teruk..pendarahan kat kepala..mata buta sebelah kiri, dan peha kanan patah..
Dalam sibuk jaga abg kat hspital,anak yang bungsu perempuan main2 dengan abang2nya kat rumah. Jatuh pulak dan patah kakinya.. Ya allah kelam kabut di buatnya..alhamdulilah sekarang dah ok...



Setahun dah berlalu masih terlantar... Tahun ni pulak lagi seminggu nak raya ,tabi2 abang kene sawan yang teruk.. Sampai masuk icu...dan doctor terpaksa tebuk balik yang kat leher..sebab abang terlalu banyak.kahak.. Sampai sekarang abang masih pakai trachy..makan pun xboleh ikut mulut..bergantung dengan susu masuk tiup yang tebuk kat perut..."

‪#‎Kita‬ sama2 doakn ya...semoga saudara ‪#‎Suhaimi‬ cepat sembuh seperti dulu. ‪#‎semoga‬ segala kesulitan Puan Rahayu dipermuhkan....amin.

1 komentar:

  1. Mau bermain Domino dan Poker yang aman dan terpercaya!!
    Kini kami hadir untuk anda, ayoo bergabung bersama kami di www,ajoqq,com, agen judi online teraman dan terpercaya Se-Indonesia.
    NO ROBOT, NO ADMIN, 100% PLAYER VS PLAYER
    6 game dalam 1 ID ( Poker, Domino99, Capsa Susun, BandarQ, AduQ, Bandar Poker )
    Pin BB: 58cd.292c

    BalasHapus

Diberdayakan oleh Blogger.