diorang keje satu tempat dan hubungan diorang memang dah macam suami isteri..berkepit je














Salam admin n rakan2 krt....mohon pendapat sebab saya dah buntu sangat2.....

sebelom ni suami saya curang dengan rakan sekerja sejak saya lepas pantang anak pertama sampai anak ke 2 dah setahun baru kantoi...sebelom ni dok pjj sebab keje gomen..lepas anak dah setahun baru dapat dok sama dan baru Allah nak tunjuk...diorang keje satu tempat..dan hubungan diorang memang dah macam somi isteri..berkepit je cuma saya xtaw diorang dah pernah bersama atau x....

diorang kua je tempat keje berpimpin tangan nak balik keje salam cium tangan..menurut sumber yang dipercayai...ramai yang meluat tengok sebab taw somi saya dah berkahwin...tapi diorang xdapat bagitaw saya sebab jauh dan xda contact no...lepas kantoi suami dan pompuan tu dah janji xkan ada sebarang hubungan lagi...tapi saya dah xpercaya...langsung xpercaya..

.saya dapat rasakan yang diorang masih berhubung dan berpakat tok rahsiakan...suami balik kje sume macam biasa dan layan saya baik..tapi keadaan saya masih xdapat menerima lagi kejadian ni walaupon somi dah kata xbuat lagi...kadang ati ni menjerit mntk dilepaskan kerana xsanggup terseksa dgn prasaan ni...rasa macam nak gila...tolong la saya..

.saya xdapat bayang macam mana diorang boleh berkepit ke sana sini macam belangkas sedangkan saya sorang menjaga dua orang anak kecil di negeri orang sendiri...Ya Allah kuatkan la saya....

2 komentar:

  1. Mau bermain Domino dan Poker yang aman dan terpercaya!!
    Kini kami hadir untuk anda, ayoo bergabung bersama kami di www,ajoqq,com, agen judi online teraman dan terpercaya Se-Indonesia.
    NO ROBOT, NO ADMIN, 100% PLAYER VS PLAYER
    6 game dalam 1 ID ( Poker, Domino99, Capsa Susun, BandarQ, AduQ, Bandar Poker )
    Pin BB: 58cd.292c

    BalasHapus
  2. Rekomendasi Situs Situs Terbaik dan Ternama dengan Hasil Winrate Teringgi Terbaik Di Indonesia.
    Klik Disini : MejaQQ
    Klik Disini : Raja BandarQ
    Klik Disini : BandarQQ
    Klik Disini : BandarQ Online

    BalasHapus

Diberdayakan oleh Blogger.